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CD think the content is "touching material"
CD think the content is "touching material"
Whether there is a
story is the criterion
of luxury
럭셔리를 다시 생각해야 할 때다.
Time to rethink luxury.
해외 명품 브랜드만을 고집해온 기존의 편집숍은 VIP나 셀럽을 위한 비밀스럽고 폐쇄적인 이미지가
강하다.
Existing editing shops, which have insisted on only foreign luxury brands, have a strong secret and
closed image for VIPs and celebrities.
무조건 가격이 비싸다고 럭셔리가 될 수는 없다.
Just because it's expensive doesn't necessarily mean it's luxury.
(주)시디는 이야깃거리가 있느냐 하는 것이 럭셔리의 판단 기준이라고 생각한다.
CD Co., Ltd. believes that Whether there is something to talk about is the criterion for judging luxury.
풍요로운 삶과 다채로운 라이프스타일을 위해 접근성이 뛰어난 고감도 편집숍을 만들고 있다.
Creating an accessible and highly sensitive editorial shop for an affluent life and a diverse lifestyle.
판매를 한다는 욕심보다, 이야기를 선물한다는 생각으로 한국을 대표하는 고감도 편집숍으로
럭셔리의 기준을 다시 쓰겠다.
Rather than greed to sell, I will rewrite the standard of luxury as a high-sensitivity select
shop representing Korea with the idea of presenting a story.

54-3, Bongeunsa-ro 105-gil, Gangnam-gu,Seoul, Korea T:82.2.792.3401 F:82.2.792.3402
CD Co., Ltd.
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