Whether there is a story is the criterion of luxury

럭셔리를 다시 생각해야 할 때다.

Time to rethink luxury. 


해외 명품 브랜드만을 고집해온 기존의 편집숍은 VIP나 셀럽을 위한 비밀스럽고 폐쇄적인 이미지가 강하다.

Existing editing shops, which have insisted on only foreign luxury brands, have a strong secret and closed image for VIPs and celebrities.

무조건 가격이 비싸다고 럭셔리가 될 수는 없다.

Just because it's expensive doesn't necessarily mean it's luxury.  

(주)시디 는  “이야깃거리가 있느냐 하는 것이 럭셔리의 판단 기준”이라고 생각한다.

CD Co., Ltd. believes that “whether there is something to talk about is the criterion for judging luxury”.

풍요로운 삶과 다채로운 라이프스타일을 위해 접근성이 뛰어난 고감도  편집숍을 만들고 있다.

Creating an accessible and highly sensitive editorial shop for an affluent life and a diverse lifestyle. 

판매를 한다는 욕심보다, "이야기를 선물한다는 생각"으로 한국을 대표하는 고감도 편집숍으로 럭셔리의 기준을다시 쓰겠다.

Rather than greed to sell, I will rewrite the standard of luxury as a high-sensitivity select shop representing Korea with “the idea of presenting a story”.

유통.jpg
배경.jpg
김.jpg
사려니숲꿀.jpg
밀감꿀.jpg
Cool Collection® mask(e)-1.jpg
배경.jpg
A-THERA AMPOULE(E)-1.jpg
HOPE CREAM (E)-1.jpg
비누.jpg
B-TOX AMPOULE(E)-1.jpg
배경.jpg
WHITENNING SLEEPING MASK(E)-1.jpg
MASKPACK(E)-1.jpg
ANTI-WRINKLE COLLAGEN AMPOULE(E)-1.jpg
비타민 C 앰풀 -1.jpg
WASHING POWDER(E)-1.jpg
배경.jpg
MILD CLEANSUNG MILK(E)-1.jpg
PERFECT SUN GUARD CREAM(E)-1.jpg
ENZYME CLEAR FOAM(E)-1.jpg
SKINNY BB CREAM (E)-1.jpg
배경.jpg
DAILY TONING FACIAL PAD (E)-1.jpg
BUBBLE CLEANSING PAD (E)-1.jpg
GLASS CREAM(E)-1.jpg
SMART COVER CC CUSHION_EX (E)-1.jpg
배경.jpg
베이비아토 사본.jpg
베이비워시.jpg
남시계.jpg
여시계.jpg
배경.jpg
빽백.jpg
비지니스가방.jpg
남자장지갑.jpg
여자 장지갑.jpg

54-3, Bongeunsa-ro 105-gil, Gangnam-gu,Seoul, Korea  T:82.2.792.3401 F:82.2.792.3402  

 CD Co., Ltd.