CD think the content is "touching material"
CD think the content is "touching material"
Whether there is a
story is the criterion
of luxury
럭셔리를 다시 생각해야 할 때다.
Time to rethink luxury.
해외 명품 브랜드만을 고집해온 기존의 편집숍은 VIP나 셀럽을 위한 비밀스럽고 폐쇄적인 이미지가
강하다.
Existing editing shops, which have insisted on only foreign luxury brands, have a strong secret and
closed image for VIPs and celebrities.
무조건 가격이 비싸다고 럭셔리가 될 수는 없다.
Just because it's expensive doesn't necessarily mean it's luxury.
(주)시디는 이야깃거리가 있느냐 하는 것이 럭셔리의 판단 기준이라고 생각한다.
CD Co., Ltd. believes that Whether there is something to talk about is the criterion for judging luxury.
풍부한 삶과 다양한 라이프스타일을 위한 뛰어난 접근성을 갖춘 고감도 셀렉트숍을 만들어가고 있다.
Creating a high-sensitivity select shop with excellent accessibility for a rich life and diverse lifestyle.
판매에 욕심을 부리기보다는 스토리를 선물한다는 생각으로 한국을 대표하는 하이감성 셀렉트숍으로서 럭셔리의 기준을 새롭게 정의하고 있다.
Rather than being greedy about sales, we are redefining the standard of luxury as a representative high-sensitivity select shop in Korea with the idea of gifting stories.
42, Teheran-ro 13-gil, Gangnam-gu, Seoul, Korea T:82.2.792.3401 F:82.0504.393.4341
CD CO., LTD.